Mijn onrealistische wishlist. | Personal


Natuurlijk is het altijd leuk om te dromen over de meeste luxe en dure items, stiekem zal iedereen dat wel eens doen. Wat als ik zo veel geld had dat ik alles kon kopen wat ik zou willen, wat zou dat dan zijn? In dit artikel heb ik een lijstje samengesteld met de meest onrealistische dingen die ik nog wel zou willen hebben of doen. Materialistisch of niet, het blijft leuk om te dromen over luxe items.



Reis naar Bora Bora.                                                                             €3000,- / €5000

Bora Bora is mijn ultieme droom bestemming en ik ben ook echt van plan om ooit in mijn leven deze prachtige bestemming te bezoeken. Een reis hier naartoe kost al gauw zo'n €400 per nacht. Dan kun je wel uitrekenen wat een 'Vakantie' zou kosten. Toch lijkt het me geweldig om daar een tijdje te genieten van het geweldige uitzicht over zee en te verblijven in een van de 'drijvende' huisjes.

Een witte Rangerover.                                                                              +- €300.000,- 

Dit is al van jongs af aan mijn droom auto. Veel mensen zullen de nieuwere versie mooier vinden maar juist het hoekige model vind ik zo gaaf. Ik zie mezelf hier eerlijk gezegd wel in rondrijden later. Misschien is het iets dat te mooi is om waar te zijn, maar dromen mag, toch ?

Meer sieraden van Budha to Budha.                                                     €200,- / €300,-

Dit klinkt waarschijnlijk heel verwend maar dat valt wel mee. Voor mijn zestiende verjaardag kreeg ik van mijn lieve mama mijn eerste Budha to Budha sieraad. Een armband die ik sindsdien iedere dag heb gedragen. Voor mijn achttiende verjaardag kreeg ik daar een bijpassende ring bij, ook een item die ik altijd draag. Nu zou ik (als we toch bezig zijn met dromen.) nog wel een armband erbij willen. Ik heb nu de Chain Medium geloof ik, dus zou ik dan kiezen voor een die smaller is maar er wel mooi bij past. 


Een MacBook Pro.                                                                                        +- €1.300,- 

Dit is een item die ik al heel lang zou willen hebben en ik denk misschien ook wel de meest realistische. Ook al zijn deze laptops vrij prijzig, dat zijn anderen laptops ook. Ik heb al een tijd hoognodig een nieuwe laptop nodig en kan niet wachten tot ik die kan vervangen door deze. 

Michael Kors Zonnebril.                                                                                      €115,- 

Ik ben iemand die eigenlijk nooit veel geld uitgeeft aan zonnebrillen en daarom heb ik er dus ook een aantal die ik afwissel. Toch zou ik wel een keer een goede, vaste zonnebril willen waar ik iets langer mee doe dan een maand. Haha.


Louboutin Hakken.                                                                                               €600,-

Dit zijn naar mijn mening de mooiste en meest klassieke pumps die ik ook heb gezien. De rode zool geven deze schoenen die luxe uitstraling die het prijskaartje ook heeft. Juist vanwege dat prijskaartje weet ik niet of ik dat er ooit voor over zal hebben voor schoenen, maar toch, ze blijven prachtig.

Nieuwe collectie van Michael Kors.                                                       €150,- / €500,-

Deze nieuwe collectie van Michael Kors trok gelijk mijn aandacht toen ik het zag. Ik heb een handtas en een schouder tasje van Michael Kors die ik regelmatig gebruik en de kwaliteit is bij beide nog super. Daardoor vind ik deze tassen de prijzen ook zeker waard en ik zou het geweldig vinden om deze aan mijn tassencollectie toe te voegen. 

Dit was het artikel voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Wat het meest onrealistische item dat nog op jullie wishlist staat?

Liefs, Kelsey.

Reacties

Populaire posts