Rimmel, Match Perfection foundation. | Beauty

In ben echt al jaren opzoek naar een perfecte foundation voor mijn huid. De kleur is vaak het probleem niet, ondanks dat mijn huid ontzettend licht is en veel foundations vaak te donker zijn. De structuur van een foundation heb ik vaak meer moeite mee, hoe een foundation op mijn huid eruit gaat zien. In dit artikel probeer ik de Match Perfection foundation van Rimmel London. Misschien dat dit wel de juiste "Match" voor mij is.





De foundation beweert dat hij er na het aanbrengen onzichtbaar uitziet met toch een goede dekking en bevat SPF 20. Een flacon bevat 30 milliliter en is 18 maanden houdbaar. De verpakking van de foundation is gemaakt van glas en heeft een pompsysteem. Wat ik persoonlijk heel handig vind. Zo neem je nooit teveel product en blijft de verpakking gewoon mooi schoon. 
Als ik de foundation aanbreng op mijn hand voelt deze goed aan. Hij is niet te vloeibaar dus loopt hij niet gelijk van mijn hand af. Als een foundation te dik is, vind ik dat ook niet fijn omdat een foundation dan vaak moeilijk te verdelen is op je gezicht.
 Op de onderstaande foto heb ik alleen de foundation op. Geen concealer, poeder, blush, etc Helaas is ook deze foundation een tintje te donker voor mij maar dat maakt me in dit geval niet zoveel uit. De textuur vind ik daarin tegen wel super mooi. De foundation brengt makkelijk aan en heeft een mooie dekking. Ook voelt de foundation super fijn aan en heb ik niet het idee dat ik een dikke laag op heb. Wat dat betreft ben ik dus wel heel blij met deze foundation.

Op deze foto heb ik de rest van mijn make-up afgemaakt met concealer, poeder, blush, bronzer en highlighter. 
Ik heb de foundation de hele dag opgehad in combinatie met een primer. De foundation is gedurende de hele dag super goed blijven zitten en ook de structuur is niet veranderd.

De foundation is verkrijgbaar in 5 kleuren en te koop bij o.a. Kruidvat, Douglas en Etos voor een prijs van €12,99

Dit was het artikel, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Wat is jullie favoriete foundation?

Liefs, Kelsey.

Reacties

Populaire posts