EOS Lipbalsem. | Beauty


In dit artikel vertel ik jullie alles over de super gehypte lippenbalsems van EOS. Wat de EOS lipbalsems zo bekend heeft gemaakt is de vorm, zij waren namelijk de eerste met deze vorm voor een lipbalsem. Maar is de lipbalsem echt zoveel beter dan alles anderen ? In dit artikel laat ik jullie mijn mening weten over de lipbalsem.



Achterop de verpakking kun je zien welke ingredienten de lipbalsems bevatten. Veel van deze ingredienten zijn natuurlijk. De balsems bevatten onder anderen vitamine E, shea butter, en jojoba olie, dat is dus wat deze balsems zo voedend maakt. De verpakking is recyclebaar wat dus ook een pluspunt is! 


De verpakking zit er natuurlijk super leuk uit maar ze zijn niet makkelijk mee te nemen in je broekzak of in een klein tasje zoals een normale stick. Voor mij is dit niet zo'n probleem aangezien ik eigenlijk altijd gewoon mijn handtas meeneem. 

De lipbalsems zijn van structuur vrij hard, maar zodra je ze aanbrengt op je lippen verandert het product in een super zachte voedende balsem die ook nog snel werkt en snel intrekt. Geen goede optie voor iemand die verslaafd is aan iets vettigs op de lippen. Ik vind deze lippenbalsem juist wel super fijn aanvoelen. 

Ik merk dat ik de laatste tijd toch wel vaak naar deze balsem grijp, gewoon omdat hij makkelijk is aan te brengen, lekker aanvoelt en ook nog eens echt werkt. Ik ben enthousiast!

Deze lipbalsems zijn niet makkelijk te krijgen in nederland maar volgens mij zijn ze te koop bij douglas voor rond de 6 a 7 Euro.

Dit was het artikel voor vandaag, ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad!

Liefs, Kelsey.


Reacties

Populaire posts