M.A.C Extra Demensions Skinfinsh in Beaming Blush | Beauty


Zoals vele van jullie waarschijnlijk al weten, ben ik echt dol op highlighter. Ik denk dat dit toch wel een van mijn meest favorieten onderdelen is van de make-up. Deze highlighter van MAC had ik al een tijdje op het oog en ik heb geen idee waarom ik deze nooit gekocht heb. Een tijdje terug besloot ik toch om deze prachtige highlighter aan mijn collectie toe te voegen en het leek me leuk om mijn mening over dit product met jullie te delen. 


Mijn favorieten highlighter is ook van MAC, namelijk Soft&Gentle. Dit is een highlighter die (bijna) altijd bij mezelf en bij mijn klanten gebruik omdat die kleur gewoon bij iedereen kan. De glans is super mooi maar niet te extreem. Toch merk ik dat ik die niet altijd 'genoeg' vind en dus leek het me leuk om maar weer eens een nieuw pareltje aan te schaffen. Toen ik deze van MAC tegenkwam was de keuze natuurlijk zo gemaakt.


Even over de Extra Dimension lijn van MAC. Deze lijn bestaat uit verschillende producten zoals dus de skinfinishes maar ook hebben ze van deze lijn blush en oogschaduw. De skinfinishes zijn verkrijgbaar in 7 kleuren. Soft Frost, Show gold, Double Gleam, Beaming Blush, Oh Darling, Superb en Glow with it. In eerste instantie ging mijn keuze uit naar 'Oh Darling' van deze lijn, maar toen ik deze naast Soft&Gentle aanbracht op mijn hand leken deze twee ontzettend veel op elkaar dus heb ik gekozen voor 'Beaming Blush'.



De verpakking van mac vind ik persoonlijk altijd super mooi. Strak en stevig. De kartonnen doosjes beschermen de highlighter maar je kunt alsnog zien welke kleur erin zit. Waar ik vooral heel erg blij mee ben is dat deze highlighters nog in de oude verpakking zitten. MAC heeft een tijdje geleden de verpakking vernieuwd maar naar mijn mening niet verbetert. De nieuwe verpakkingen gaan minder makkelijk open en zijn ook een stuk grover. Ik was er dus super blij mee dat deze gewoon lekker in de oude verpakking zit. Met behulp van het knopje onder op de highlighter kun je de verpakking makkelijk openen. 


Toen ik deze highlighter voor het eerst zag, was ik bang dat deze te roze zou zijn voor mij. Ik heb al een vrij lichte huid dus dan zijn highlighters al snel te donker of te fel. Toen ik de highlighter probeerde bleek dat het meer een goude glans is met een een subtiel roze tintje. Eigenlijk zouden we het beter gewoon rosé kunnen noemen. De highlighter lijkt dus vrij roze, maar is meer goud. Een hele unieke kleur dus.
Deze foto is zonder gebruik van de flitser.
Deze foto is met gebruik van de flitser.
 Ik vind het altijd zo jammer dat swatches nooit overkomen zoals het is het echt is. Hierboven zie je een foto zonder flits en een foto met flits, zodat je een beetje weet wat de highlighter doet wanneer er licht op valt. De kleur vind ik echt prachtig en juist dat roze teintje maakt deze kleur zo mooi. Wel merkte ik dat na een aantal swatches de kleur in de verpakking een beetje verandert, waar eerst een goude laagje zat, werd nu meer roze. Uiteindelijke veranderde dit niets voor de kleur en bleef die gewoon hetzelfde als daarvoor.

Hier heb ik de highlighter aangebracht op mijn jukbeenderen, voorhoofd, puntje van mijn neus en op mijn bovenlip. Helaas kom de highlighter hier weer niet helemaal goed over en is de kleur in het echt toch wel wat meer aanwezig. 

De prijs van deze M.A.C Extra Dimension Skinfinish in Beaming Blush is €31,00 en is verkrijgbaar bij alle MAC pro stores en counters. 

Dit was het artikel alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Wat is jullie favoriete highlighter en van welk merk is die ?

Liefs, Kelsey

Reacties

Populaire posts