Review Morphe Palettes 25A & 25B. | Beauty


Morphe brushes is op dit moment een ontzettend populair merk en staat voornamelijk bekend om de penselen en palettes. Een betaalbaar merk met een goede kwaliteit. Morphe is verkrijgbaar in Nederland maar de palettes zijn bijna altijd, overal uitverkocht. Deze keer kwam Morphe uit met twee nieuwe palettes, het 25A Copper Spice palette met 25 warme tinten en het 25B Bronzed Mocha palette met 25 koele tinten oogschaduw. In dit artikel laat ik jullie mijn mening over beide palettes weten. 

Om te beginnen de verpakking. De verpakking van Morphe is altijd vrij simpel, strak en een beetje saai. Nou moet ik zeggen dat ik het bij deze palettes wel mee vind vallen aangezien ze dus een doorzichtige bovenkant hebben. Hierdoor kun je gemakkelijk zien welke kleuren er in het palette zitten en het ziet er ook nog eens mooier uit als een zwarte, saaie bovenkant. De Morphe palettes zaten goed verpakt. Naast de kartonnen doos zat er om het palette ook nog eens een dikke laag bubbeltjes plastic wat de palettes beschermt. Ook het palette zelf vind ik er mooi uitzien, de ruimte in het palette is optimaal benut door kleine delen tussen de oogschaduwkleuren. Ook de vierkante pans vind ik super mooi.



De palettes op zich spraken mij in ieder geval al heel erg aan, grotendeels door de kleuren natuurlijk. Normaal gesproken zou iemand niet beide palettes kopen dus heb je een koele en een warme variant. Ik besloot ze wel allebei te kopen aangezien ik ze toch allebei wel gebruik. De kleuren in de palettes lijken op elkaar maar het verschil is dus de ondertoon. Wat ik ook een enorm pluspunt vind is dat de palettes ook een aantal glanzende kleuren bevatten, zodat je dat dan weer met de matte kleuren kunt combineren. 

Het eerste palette waar ik het in detail over ga hebben is natuurlijk het 25A Copper Spice palette, het palette met de warme tinten. Dit palette is ideaal voor mensen die van warme tinten oogschaduw houden. Door de zachte tinten in het palette kun je er een simpele dagelijkse look mee maken maar door dit te combineren met de fellere en donkerdere kleuren, kun je er ook zo een avondlook van maken. De glans kleuren was ik het meest benieuwd naar aangezien het bij glanzende kleuren vaak zo is dat alleen het bovenste laagje van de oogschaduw zo glanzend is. Hieronder heb ik alle kleuren even voor jullie geswatched zodat jullie zelf kunnen zien hoe de kleuren zijn en de pigmentatie is. 








Het tweede palette is dus het koele palette, de 25B Bronzed Mocha. Dit palette bevat dus voornamelijk koele, paarstinten maar ook zijn er in dit palette wat warme kleuren aanwezig. In tegenstelling tot het andere palette waar (bijna) geen koele tinten inzitten. Dit palette sprak mij daarom toch net iets meer aan. Opnieuw bevat ook dit palette een aantal glanzende kleuren die je kunt combineren met de matte kleurtjes. Hieronder de swatches van het tweede palette.






Mijn uiteindelijke mening van beide palettes heeft mij enorm verrast. De pigmentatie is goed, de kleuren zijn mooi. De glanskleuren vind ik al helemaal geweldig. De oogschaduws hebben weinig tot geen fallout en brengen makkelijk aan. Ook zijn alle kleuren makkelijk te blenden en blijft de oogschaduw goed zitten. Ik ben super blij met beide palettes en raad ze ook zeker aan jullie aan om een (of beide) van deze palettes aan te schaffen. 

Ik ben over beide palettes super enthousiast en zeker voor de prijs. Ik heb €21,95 per palette betaald en deze besteld bij www.boozyshop.nl 

Dit was het artikel, mocht je nog vragen hebben, laat ze hieronder achter in de reacties. Mocht jij deze palettes nou ook hebben, laat me vooral weten wat jullie ervan vinden en dan zie ik jullie hopelijk weer bij een nieuw artikel.

Liefs, Kelsey.

Reacties

Populaire posts