Tag: Would you Rather.. Beauty Editie | Personal


Op internet kom ik regelmatig deze tag tegen. Deze tag bestaat uit vragen waarbij een antwoord kiezen vrij lastig is. In dit artikel zal ik deze vragen voor jullie beantwoorden en ook een uitleg geven waarom ik voor het antwoord heb gekozen. Voor degene die niet weten wat een tag is, een tag is simpelweg een vragenlijst waarbij je de vragen uitgebreid beantwoord. Dit kan op alle gebieden zijn. In dit artikel dus de 'Would you rather..' Tag. 

Omdat er op internet ontzettend veel verschillende versies zijn van de tag heb ik daarvan de leukste vragen uitgekozen om te beantwoorden. Have fun!

1. Zou je liever al je haren afknippen of nooit meer laten knippen?
Ik zou dan kiezen voor nooit meer knippen. Ik moet zeggen dat mijn haar best veel kan hebben qua kleuringen en styling dus echt vaak laat ik mijn puntjes niet knippen. Mijn haren nooit meer mogen knippen zou niet iets zijn wat ik graag zou doen maar als ik moest kiezen zou ik toch daarvoor gaan.

2. Zou je liever €1000,- uitgeven aan kleding of aan make-up?
Dit klinkt misschien raar, maar dat zou voor mij dan toch make-up zijn. Make-up is nou eenmaal mijn passie. Kleding vind ik ook leuk, maar ik zou dan toch liever die €1000,- spenderen aan het uitbreiden van mijn make-up collectie. Ik zou er niet zo veel moeite mee hebben om een mooi lijstje samen te stellen voor dit bedrag. 

3. Zou je liever voor de rest van je leven een kleur oogschaduw gebruiken of een kleur lipstick?
Ik zou dan zeker gaan voor lipstick. Ik moet zeggen dat de kleuren die ik (dagelijks) op mijn lippen draag allemaal wel een beetje op elkaar lijken dus ik zou best een kleurtje uit kunnen kiezen die ik voor de rest van mijn leven zou moeten dragen, ook al zou ik dat niet leuk vinden. Een kleur oogschaduw zou voor mij echt geen optie zijn en ik zou eerlijk gezegd ook niet weten wat voor kleur dat dan zou worden. 

4. Zou je liever winterkleding dragen in de zomer of zomerkleding in de winter?
Dit vind ik echt een moeilijke vraag maar dan zou ik toch gaan voor de winterkleding in de zomer. Ik heb het altijd super snel koud dus het lijkt me niet echt verstandig om dan in de winter zomerkleding te dragen. Dan maar wat extra warmte in de zomer. Gelukkig is de zomer in Nederland niet altijd even fantastisch. 

5. Zou je liever alleen maar gezichtsmake-up dragen of alleen maar oogmake-up?
Oogmake-up. Ik denk zelfs dat het helemaal niet verkeerd zou zijn om nooit meer iets van make-up op mijn gezicht te dagen. Al zou ik mijn concealer, bronzer en highlighter toch wel heel erg gaan missen. Nou hoop ik wel dat de wenkbrauwen ook bij de oogmake-up horen in dit geval.

6. Zou je liever altijd kleding dragen die te groot is of kleding die te klein is?
Dan zou ik gaan voor kleding die te groot is. Daar is meestal nog wel iets leuk van te maken. Kleding die te klein is vind ik er vaak heel goedkoop uit zien en is denk ik ook een stuk moeilijker te stylen.

7. Zou je liever nooit geen wenkbrauwen hebben of geen wimpers?
In dit geval zou ik liever geen wimpers hebben. Ik zou dan kiezen voor iedere dag nep wimpers. Ik vind als je geen wenkbrauwen hebt en ze dus geheel tekent dit er toch onnatuurlijk uitzien en aangezien ik nu al regelmatig nep wimpers draag zou ik dat niet heel erg vinden. 

8. Zou je liever nooit geen primer meer gebruiken voor je gezicht of voor je ogen?
Dan zou ik voor geen primer meer voor mijn ogen kiezen. Dit zou dan eventueel gedaan kunnen worden met concealer. Een gezichtsprimer is voor mij zeker een onmisbaar product en ik zou ook niet weten wat ik daarvoor in de plaats zou kunnen gebruiken. 

Dit waren de vragen en mijn antwoorden erop. Ik ben ontzettend benieuwd naar wat jullie antwoorden zouden zijn als je moest kiezen. Laat het me vooral weten onder dit artikel in een reactie.

Liefs, Kelsey.

Reacties

Populaire posts