Webshop Bitterkaartje. | Lifestyle


Een tijdje geleden kwam ik in contact met Caro, zij is de eigenaresse van de gloednieuwe webshop Bitterkaartje.nl. Ze verkoopt hier allerlei leuke items zoals kaarten, ballonnen, tassen en posters met super leuke maar sarcastische teksten. Ik was al gelijk helemaal gek op haar webshop en toen ze me vroeg of ze mij wat van de spulletjes mocht opsturen, hoefde ik daar geen seconde aan te twijfelen. Bij deze zal ik jullie wat meer vertellen over de webshop en alle leuke spulletjes die ze er verkoopt.


Om te beginnen zal ik jullie wat meer vertellen over wat ze allemaal op haar webshop te koop heeft staan. Zoals ik net al zei verkoop ze dus allerlei items met (licht spottende en sarcastische) teksten erop. Voor iedere gelegenheid heeft zij allerlei leuke kaartjes, ballonnen, canvas tassen en posters. Dit kan zijn voor een verjaardag, om iemand beterschap te wensen of als je iemand bijvoorbeeld een kaartje wilt sturen voor een zwangerschap. Ik heb een enorme fan van haar items en lach me dood om de teksten die ze gebruikt. Ze maakt alles trouwens helemaal zelf, misschien wel leuk om erbij te vertellen. 

Toen k het pakketje in de post kreeg was ik helemaal blij. Ze vroeg mij van te voren wat ik graag wilde hebben maar ik zei dat ze me mocht verrassen. Ik had dus geen idee wat ik van haar zou ontvangen. In het pakketje zaten vier kaartjes en een set ballonnen. 


De teksten op de kaartjes zijn:
- 'If i was a bird I know who I' d shit on.'


- 'I know this card is late for your birthday, But better the card than your period.'


- 'NEW HOME. Will be visiting soon to spill a sugary drink on your new sofa.'


- 'Just a card to say that someone cares, not me... but someone.'




De kaarten zijn van een goede stevige karton gemaakt en ook de bedrukking is super mooi en strak gedaan.



De ballonnen hebben ook ieder een eigen tekst, die teksten zijn:
- 'Happy Whatever'
- 'This party is shit'
- This sucks'
- 'Damn, you're old'
- 'Another fucking birthday'
- 'Old as Fuck'

Ik vind Bitterkaartje.nl een super leuke webshop en ik raad jullie ook echt aan op deze een keer te bezoeken. Ze heeft echt voor iedere gelegenheid wel iets leuks bedacht. De prijzen zijn ook nog leuk, want vaak is het bij dit soort webshops dat het gelijk super duur wordt. Ik zal nog even de prijzen van alle items voor jullie benoemen. Kaarten: €2,50 Ballonnen 6 stuks: €5,95 Posters €6,50 Tassen €10,00

Dit was het artikel voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden en vergeet vooral niet om een kijkje te nemen op de website van www.bitterkaartje.nl 

Ps. Ook heb ik voor jullie een leuke kortingscode kunnen regelen. Met de code BITTER10 ontvang je 10% korting op je bestelling !

Liefs, Kelsey

Reacties

Populaire posts