BECCA x Jaclyn Hill Highlighter. | Beauty

Deze highlighter staat al jaren op mijn make-up wishlist. De enige reden dat ik dit product nooit eerder heb gekocht weet ik eigenlijk niet. Nu waren wij een weekendje in Polen toen ik besloot om hem toch aan te schaffen. In dit artikel laat ik jullie deze prachtige highlighter zien. Enjoy!



De highlighter was er in drie varianten. Deze vond ik de meest unieke kleur. Ik wil de namelijk niet nog een kleur waarvan ik er al tig heb. Van de drie kleuren was dit de meest goude kleur en had deze  naar mijn de meeste glans, dus koos ik deze. De kleur is C Pop en is in samenwerking met Jaclyn Hill.
De verpakking waar de highlighter in komt is super mooi goud en glanzend, eigenlijk net als de highlighter zelf. De verpakking is mooi strak en heeft een chique uitstraling. De verpakking van de highlighter zelf voelt ook super fijn aan. Doordat de verpakking wat zwaarder is, heb je ook echt het idee dat je een high-end product vast hebt.
De highlighter bevat 7 gram en is 24 maanden houdbaar. 

Zoals ik dus al zei is deze highlighter vrij goud. Terwijl ik zelf normaal meer van lichtere champagne kleur hou, vond ik deze toch wel heel mooi en kon ik niet wachten om deze te proberen. In eerste instantie was ik bang dat de highlighter wat te donker zou zijn, omdat dit vaak zo is met goude highlighters. Goude highlighters zijn vaak mooier bij een wat donkerdere huid omdat zij vaak meer warmte in de huid hebben. Deze highlighter is zeker niet te donker voor mij, gelukkig!
Ik de winkel heb ik de highlighter natuurlijk al even geprobeerd en thuis was de kleur net zo mooi. De prachtige glans in de highlighter is voor sommige misschien wat veel, maar ik hou ervan. Ook is dit product totaal niet poederig en brengt hij dus prachtig aan op de huid, hij smelt zelfs helemaal samen met de rest van de producten zoals de blush en bronzer.
Dit product is helaas niet in Nederland te koop maar via internet is deze natuurlijk vast wel te bestellen. Ook in alle Sephora filialen is de highlighter te koop. De prijs van de highlighter is €43,00.

Dit was het artikel, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Wat is jullie favoriete highlighter? en hebben jullie een highlighter van Becca al eens geprobeerd?

Reacties

Populaire posts