Boyfriend tag. | Personal



De boyfriend tag gaat al jaren rond op het internet en is dan ook al door heel veel bloggers gedaan. Voor degene die niet weten wat de boyfriend tag inhoudt, dit is een soort vragenlijst over je relatie waar je dan beide een antwoord op geeft. In dit artikel hebben ik en Wim de vragen van deze tag ook beantwoord. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!



Vraag 1. Waar en wanneer hebben jullie elkaar leren kennen ?

Kelsey: Wanneer dat precies was weet ik helaas niet meer, wel weet ik dat we elkaar bij braakhuizen (de club waar hij voetbalt.) hebben leren kennen.
Wim: Braakhuizen. Jaar of 5 geleden bij het loket van de keuken


Vraag 2. Welke kleur ogen heeft hij/zij?

Kelsey: Blauw, niet te missen.
Wim: Groen.


Vraag 3. Wat is zijn/haar favoriete eten?

Kelsey: Wim lust eigenlijk alles wel, maar ik denk dat sushi dan zijn lievelingseten is.
Wim: Spaghetti Carbonara

Vraag 4. Als hij/zij voor de televisie zit, wat kijkt diegene ?

Kelsey: Meestal een spelshow of voetbal.
Wim: Vaak MTV of anders iets in de trend van the Voice


Vraag 5. Welk drankje besteld hij/zij altijd ?

Kelsey: Fanta, Ijsthee of bier.
Wim: Water.

Vraag 6. Wat is zijn/haar grootste angst?

Kelsey: Volgens mij heeft wim geen angsten.
Wim: Spinnen/ insecten/ ongedierte.

Vraag 7. Wat is zijn/haar talent?

Kelsey: Ramen wassen en voetballen.
Wim: Visagie en kan lekker koken

Vraag 8. Heeft hij/zij een bijnaam?

Kelsey: Veel mensen noemen hem Wimke, ik noem hem gewoon Wim. 
Wim: Kels.

Vraag 9. Wie zegt er na een ruzie als eerst sorry?

Kelsey: Wim.
Wim: Ik.

Vraag 10. Waar zou hij/zij €1000,- aan uitgeven.

Kelsey: Ik denk dat wim dat geld zou sparen, in plaats van ergens aan uitgeven.
Wim: Make-up.

Vraag 11. Wat is 'ons' liedje ?

Kelsey: I'm yours van Jason Mraz. 
Wim: I'm yours - Jason Mraz

Vraag 12. Wat heb je van de ander geleerd ?

Kelsey: Ik heb van hem geleerd op rustig te blijven in sommige situaties en er altijd het beste van te maken, positief denken.
Wim: Dat ik wat beter moet nadenken voordat ik iets zeg 


Vraag 13. Wat haat je het meest aan elkaar?

Kelsey: Dat wim af en toe super eigenwijs is tot irritant aan toe. 
Wim: Dat ze mee en dan eigenwijs is en haar eigen zin door wil drijven.

Dit waren de vragen van deze tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Kelsey (en Wim)

Reacties

Populaire posts