Morphe 35F palette. | Beauty


Een tijdje geleden heb ik een artikel geplaatst over de 25A & 25B palettes van Morphe. Klik hier om deze te bekijken. Ik was razend enthousiast over beide palettes en ik gebruik ze nog steeds regelmatig. Ik besloot om ook eens wat van de 35 palettes te bestellen om deze te proberen. Bij deze de 35F, 'Fall into frost palette.' Dit palette bevat 28 shimmer kleuren en 7 matte kleuren. In dit artikel laat ik jullie weten wat ik van dit palette vind. 



Het lijkt me wel duidelijk waarom dit palette mij zo aansprak. De glanzende kleuren in dit palette zien er zo mooi uit! Zoals ik al eerder heb aangegeven koop ik palettes altijd heel bewust. Ik kijk niet alleen naar of de kleuren mooi zijn en of ik de kleuren al heb, ik kijk ook naar of ik het alleen voor mezelf ga gebruiken of ook voor klanten. Dit palette leek me ideaal doordat er dus zo veel glanzende kleuren in zitten, zo heb ik voor iedere make-up de perfecte glanzende kleur. Door naar de swatches.



Zoals je al kunt zien zijn alle kleuren super gepigmenteerd en kan ik er eigenlijk niets negatiefs over zeggen behalve dat de kleuren een beetje poederig zijn. Dit vind ik niet erg omdat ik glanzende kleuren toch altijd met mijn vinger aanbreng. (Zo komen ze vaak mooier en duidelijker over.) De matte kleuren zijn ook super gepigmenteerd en gelukkig ook minder poederig. 

Wat ik ook erg fijn vind aan dit palette is dat er ontzettend veel variantie zit in de glanzende kleuren. Zowel koele als warme kleuren en zowel licht als donker. Ondertussen heb ik dit palette alweer een tijdje in gebruik en ik merk toch wel dat als ik een glanzende kleur nodig heb, ik toch wel snel dit palette pak, ik ben er super blij mee dus. 

Het palette heb ik gekocht via www.boozyshop.nl en ik heb hier €27,99 voor betaald. Een prima prijs dus als je kijkt naar wat je ervoor terug krijgt. 35 prachtige, unieke kleuren. 

Dit was het artikel voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Wat is jullie favorieten Morphe palette ?

Liefs, Kelsey.

Reacties

Populaire posts