Travel Bucketlist #1 | Traveling.


Iedereen heeft wel een lijstje met plekken op de wereld die je nog een keer zou willen bezoeken. Ik heb ook zo'n lijstje met zowel citytrips als grote internationale reizen. De wereld zien is iets wat ik al ontzettend lang wil en ik ben ook echt bereid om deze reizen te gaan maken. In dit artikel heb ik dat lijstje voor jullie omgezet in een artikel.

1. Bora Bora.

Dit eiland staat al jaren op mijn bucketlist en is eigenlijk meer een vakantie dan een reis. De locatie is prachtig en ik kan niet wachten om op dit geweldig eiland wakker te worden in een van de beroemde hutjes. Er is genoeg te doen, er zijn verschillende tours te boeken op het eiland waar je onder anderen dolfijnen en walvissen kunt spotten. Bora Bora ligt op zo'n 15.548 km afstand van Nederland en het zal je ongeveer 19 uur kosten om er met het vliegtuig heen te gaan.

2. Thailand. 

Thailand is een land dat zowel op mijn bucketlist staat als op die van mijn vriend. We zijn zelfs bezig met het plannen van deze reis. Volgend jaar november willen we een reis naar Thailand gaan maken. In vier weken willen we de mooiste delen van het land gezien hebben. Thailand is ontzettend populair onder de reizigers en deze populariteit blijft stijgen. De afstand tussen Amsterdam en Thailand is zo'n 9.178 km en het vliegtuig zou er gemiddeld 12 uur over doen. 

3. Mexico.

Mexico heeft prachtige landschappen en nog mooiere stranden. Er is genoeg te doen, de cultuur is er erg uniek en het eten is heerlijk. De gemiddelde temperatuur in Mexico ligt rond de 30 graden. Mexico is daarom ook zeker een land dat ik zou willen bezoeken. De reistijd naar mexico is ongeveer 14 uur en ligt op zo'n 9.000 km afstand van Nederland.

4. Zuid Amerika.

In zuid Amerika zijn ontzettend veel mooie landen om te bezoeken. Landen zoals Braziliƫ, Paraguay, Chili, Peru, Suriname en nog veel meer. Ik zou er dan ook een roadtrip van maken van een paar weken zodat ik zeker weet dat ik alles gezien zou hebben. Zuid Amerika is groot dus de exacte vliegtijd en afstand is moeilijk te zeggen. De gemiddelde vliegtijd ligt tussen de 15 en 16 uur en de afstand is zo'n 12.000 km.

5. Bahama's.

De bahama's is eigenlijk net zo'n tropische bestemming als Bora Bora. Dagelijks kom ik op social media foto's en video's tegen van deze prachtige droomlocatie. De vliegreis naar dit eiland is zo'n 9 uur en ligt op zo'n 7.329 km afstand van Nederland.

Dit was het artikel alweer. Ik trouwens ook even mijn excuses aanbieden voor mijn uploadgedrag. De laatste paar dagen zijn er geen artikelen online gekomen maar hier ga ik de aankomende tijd zeker verandering in brengen.

Nu nog de vraag die ik onder ieder artikel stel, wat is jullie ultieme droomlocatie om nog eens heen te gaan?

Liefs, Kelsey.

Reacties

Populaire posts