6x Winteroutfits. | Fashion

De koude dagen beginnen weer te komen en dat hebben we de afgelopen week wel gemerkt. Temperaturen onder de nul graden zijn zelfs alweer bereikt en dat beteken dat ook je kledingkast weer aangepast moet worden. In dit artikel heb ik een aantal outfits voor de winter voor jullie samengesteld om die koude dagen door te komen. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben!


Outfit 1. 

Een van mijn favorieten items in de winter is toch wel eenlekkere dikke en warme trui, bij deze outfit heb ik gekozen voor een coltrui juist omdat deze door de kraag zo lekker warm zijn. Ook zitten ze super lekker! Een vrij basic outfit maar ik vind dat juist door de rode trui krijgt deze outfit toch wat meer kleur. De stoere laarzen kunnen natuurlijk ook zonder hak.

Outfit 2.

De volgende oufit is ook gelijk mijn favoriet. De combinatie van een lange trui met de hoge laarzen en het leren jasje vind ik super gaaf. De laarzen zijn ook nog een super lekker warm. Voor diegene die een bril hebben, dat staat super leuk bij deze outfit! Voor diegene met goede ogen onder ons of diegene die lenzen dragen, er bestaan ook brillen zonder sterkte en die dus puur als accessoire gedragen worden.

Outfit 3.

De volgende outfit is een vrij simpele outfit. Toch hoeft een outfit niet altijd veel kleur of items te hebben om leuk te zijn. Deze outfit kun je met een aantal accessoires al wat aangekleder maken zoals een tas, sjaal, stoere laarsjes en handschoenen. De zwarte jas draag je natuurlijk alleen buiten maar deze maakt de outfit wel af.

Outfit 4. 

Deze outfit is misschien niet helemaal een echte winteroutfit en dit komt voornamelijk door de broek. De grote scheuren kunnen toch best koud zijn. Je zou er dan voor kunnen kiezen om er een zwarte panty onder te dragen. verder is dit gewoon een lekker comfortabele outfit voor bijvoorbeeld op school. Opnieuw alles gecombineerd met grijs en zwart maar natuurlijk kan dit met iedere anderen kleur. 

Outfit 5.

De vijfde outfit is weer iets heel anders als de vorige outfits. Bij deze outfit heb ik gekozen voor zachtere kleuren zoals wit, beige en oud roze. Opnieuw met een trui, maar deze is toch anders. Het leuke aan deze trui is dat hij onderaan geknoopt is, dit gecombineerd met een high waisted witte jeans. Ook de laarsjes in deze outfit vind ik zelf super leuk! 

Outfit 6. 


De zesde en laatste outfit heb ik opnieuw gecombineerd met rood maar natuurlijk kan dit met iedere anderen kleur. Deze outfit is een stuk stoerder. De combinatie van een trui en een spijkerjasje ziet er niet alleen super leuk uit, het is ook nog eens verbazingwekkend warm. De zwart jeans met de gaten vond ik hier goed bij passen net als de zwart met zilveren accessoires. 

Dit was het artikel alweer, ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad en zo toch een beetje de winter door weten te komen.

Q: Wat is jullie favoriete kleding item voor in de winter? Let me know!

Liefs, 
Kelsey.
 

Reacties

Populaire posts