Wibo Blush + Highlighter. | Beauty


Een tijdje geleden ben ik met wim naar polen geweest, een verrassing's stedentrip, klik hier om dat artikel te lezen. Natuurlijk heb ik het dat weekend niet kunnen laten om even te winkelen. Normaal gesproken schrijf ik geen artikelen over producten die hier niet te koop zijn maar voor diegene die nog een keer naar polen gaan en interesse hebben in deze producten, ik laat jullie weten wat ervan vind!


Ik polen (Wroclaw) om precies te zijn verkopen ze best veel dezelfde merken als die we hier in Nederland hebben. Toen ik het merk Wibo tegen kwam in een van de winkels had ik de producten nog niet eens gezien. Wat me vooral opviel waren de lagen prijzen. Ik geloof dat ik €2,50 voor de blush heb betaald en €2,50 voor de highlighter. Daar kun je het natuurlijk niet voor laten liggen.

Eerlijk is eerlijk, de goedkope prijs kun je dan ook wel een beetje aflezen aan de verpakking. Begrijp je niet verkeerd, je vormgeving van de producten zien er prima uit maar ik heb ook mooiere producten gezien voor een lage prijs.

Natuurlijk is de verpakking van de producten niet het belangrijkste, het gaat erom hoe het product zelf is. Later we beginnen met de blush.


De blush vind ik een super mooie kleur hebben. Wat ik de laatste tijd vaak doe is dat ik een blush pak (in een vrij natuurlijke warme tint) en die dan wat lager aanbreng en tegelijkertijd een beetje over mijn bronzer heen. Daar is deze kleur perfect voor! De perzik roze kleur is mooi zacht maar niet te licht. Het kleurnummer van de blush is 11047 en heeft verder geen naam.

De pigmentatie van de blush verbaasde me eerlijk gezegd. Voor een product met zo'n lage prijs had ik zeker slechter verwacht. Ik heb de swatch nu met mijn vinger aangebracht maar met een penseel is de kleur nog mooier. Ik ben enthousiast. 

Door naar de Highlighter.

De highlighter vond ik een ontzettend mooie kleur hebben. Een kleur die ik (verbazingwekkend genoeg) nog niet heb. Vaak ga ik meer voor champagne tinten. Deze keer dus een tint die wat meer de goude kant op gaat. Deze highlighter heeft het nummer 11087 en verder ook geen naam.

De pigmentatie van de highlighter viel me helaas tegen. Voor een natuurlijke glans is deze prima maar ik hou er juist van als een highlighter wat meer pigment heeft. Een highlighter die gepigmenteerder is kun je namelijk toch wel natuurlijk aanbrengen. Ook is de highlighter moeilijk op te bouwen dus kon ik hem ook niet heftiger maken. Jammer dus..

Dit was het artikel voor vandaag, zoals ik dus al zei zijn deze producten niet in Nederland verkrijgbaar maar mocht je een keer naar polen gaan en dit merk tegen komen, probeer dan zeker de blushes.

Liefs, Kelsey.

Reacties

Populaire posts