Welkom op mijn blog! | Personal.


In dit artikel ga ik jullie vertellen over wie ik ben, wat ik doe en wat mijn blog inhoudt. Mijn blog is voor mij een klein plekje op het internet waar ik alles over mijn passies met jullie kan delen.
Mijn naam is Kelsey. Ik ben 19 jaar jong en woon ik het zuiden van Nederland. Welkom op mijn blog.

Ik ben altijd te onzeker geweest om openbaar een blog te hebben. Ik was altijd bang voor de reacties van anderen omdat het eerder niet echt iets 'normaals' was. Dat is nu totaal verandert. Bloggen en vloggen is tegenwoordig zo normaal geworden dat steeds meer mensen het doen of gaan doen. Steeds vaker zie je mensen over straat lopen met hun telefoon of een camera in hun hand die zichzelf aan het filmen zijn. Ook kun je tegenwoordig overal op internet wel het antwoord op je vragen vinden op blogs. Dit wilde ik ook, mijn eigen blog zodat ik al mijn ervaringen kan delen. Zoals ik dus al zei heb ik eerder een blog gehad, deze heb ik altijd een soort van anoniem gehouden omdat ik dus bang was voor de reacties. Deze keer wil ik dat niet. Het is mijn plekje op het internet waar ik praat over mijn passies en alles daar omheen. 

Ik ben nu dus 19 jaar oud. Toen ik begon met mijn eerste blog was ik volgens mij een jaar of 13. De foto's maakte ik met mijn Iphone 4, de kwaliteit boeide me niet zo omdat het er mij om ging dat ik kon schrijven over alles wat ik wilde. Of ik bezoekers had maakte me ook niet zo veel uit, als het er een of twee waren was ik allang tevreden. Ik vond het toen ontzettend leuk om te doen maar omdat ik toen net op de middelbare school zat, had ik het veel te druk om naast mijn school en bijbaantje ook nog eens te bloggen. Er zit namelijk meer tijd in dan de meeste denken en ik wilde me er dan ook voor de volle honderd procent op focussen en dat ging helaas niet.

Nu wat meer over mij en wat ik doe in het dagelijks leven. Ik woon in Geldrop, een klein dorp vlak bij Eindhoven. Ik heb een aantal jaar geleden mijn vmbo diploma gehaald op de middelbare school en ben daarna een kappersopleiding gaan doen. Hier ben ik na een jaar mee gestopt om voor de visagie te gaan en dat is wat ik nu doe. Ik werk parttime voor een professioneel make-up merk en daarnaast werk ik ook voor mijzelf. Make-up en de mooie dingen van mensen hiermee accentueren is mijn grootste passie en ik ben super dankbaar dat ik hier nu dagelijks mee bezig kan zijn. Ik heb van mijn hobby, mijn beroep gemaakt en daar ben ik stiekem toch wel trots op. Daarnaast heb ik ook een webshop, www.Stilettofashion.nl waar ik sieraden en modeaccessoires verkoop. Hierover en over mijn werk als visagiste zal ik jullie later meer vertellen.

Ik ben leergierig en ontdek graag nieuwe dingen. Ik houd van reizen en nieuwe dingen van de wereld zien. Je kunt me s'nachts wakker maken voor tosti's met een glas (ijskoude) melk. Ik ben graag aan het werk maar ook een dagje rust kan ik enorm van genieten. Ondanks dat ik eigenlijk iedere dag wel iets te doen heb. Ik ben een jaar samen met mijn vriend waar ik nog steeds super gek op ben. Ik hou van avondjes met vriendinnen of lekker een filmpje kijken op de bank.

Ik hoop dat jullie mij nu alvast een beetje beter hebben leren kennen en ik hoop jullie zeker nog eens terug te zien op mijn blog.

Liefs, Kelsey





Reacties

Populaire posts