Outfit of the day #1 | Fashion


Deze keer een ander soort artikel dan wat jullie misschien van mij gewend zijn maar zoals sommige waarschijnlijk niet weten is dat ik ook van mode houd. Natuurlijk niet zo als van make-up maar ik vind het zeker wel iets leuk om mee bezig te zijn. In dit artikel heb ik een outfit van de dag. Dit houdt in dat ik laat zien wat ik op een dag aan had, de prijzen en waar ik het vandaan heb. Mocht je na dit artikel nog vragen hebben, laat deze dan hieronder achter in de reacties. Enjoy!







Deze outfit is van 18-06-2017. Wij waren toen op vakantie op Zakynthos. Het koelde daar s'avonds best flink af dus besloot ik om voor die avond toch een lange broek aan te doen. Door dit te combineren met een wit shirt en lichte schoenen, wilde ik het toch een zomers tintje geven. Sportief, casual maar toch zomers. 



Het shirt wat ik aan heb is van Levi's. De korte mouwen heb ik een extra keer omgeslagen om het shirt een stoerdere uitstraling te geven. Ik heb dit shirt bewust wat ruimer gekocht zodat ik deze wat losser kan dragen. 

De broek die ik bij dit shirt gekozen heb komt van de Bershka. De gaten in de broek zijn ondertussen al wat verder gescheurd dan dat ze waren, maar ik vind dat juist die details een casual tintje geven aan de broek. Onder heb ik de broek twee keer opgerold zodat hij iets korter is. 

Qua sieraden heb ik het redelijk simpel gehouden. Eigenlijk zijn dit grotendeels de sieraden die ik dagelijks draag. Allereerst de Budha to Budha armband en ring die ik altijd om heb. Daarnaast heb ik aan mijn andere hand een ring die ik van Wim heb gekregen, net als het tweede armbandje om mijn pols. Het witte kralenbandje heb ik gekregen van een Griekse vrouw in een winkeltje op Zakynthos toen ik de tas kocht. De tas komt dus uit Griekenland maar deze zal ook zeker wel in Nederland verkrijgbaar zijn, heb deze namelijk al verschillende keren voorbij zien komen. Ook het kettinkje heb ik van de lieve Wim gekregen. 

De schoenen bij deze outfit komen van de H&M. Ik vond de roze kleur het geheel net iets frisser maken. Ook doordat ik mijn broek heb opgerold, komen de schoenen beter tot zijn recht. Voor de mensen die zich afvragen hoe ik dat doe met sokken, ik vouw ze een keer om zodat je ze niet boven de schoenen uit ziet komen. 




Ook Wim vond het leuk om toch ook nog even te poseren voor de camera. Soms iets minder serieus als andere keren maar toch zijn de foto's goed gelukt, haha!



Dit was het artikel van deze week. Zoals ik dus al zei misschien iets anders dan wat jullie van mij gewend zijn maar toch hoop ik dat jullie het leuk vonden. Vergeet niet om een reactie achter te laten.

Liefs, Kelsey.





Reacties

Populaire posts