Review: Make-up Obession, Refill system. | Beauty

Mijn blog wil ik niet alleen gaan gebruiken voor persoonlijke dingen maar ook voor reviews. Voor diegene die niet weten wat een review is zal ik dat nu even in het kort uitleggen. Een review houdt in dat ik bepaalde producten of merken beoordeel. Ik zal foto's van de producten bij het artikel plaatsen zodat jullie een goed beeld krijgen van wat mijn mening van het product of merk is. In dit artikel schrijf ik een review van het refill systeem van make-up obsession. Een nieuw merk wat nog niet zo lang op de markt is.

Make-up obsession staat bekend om het refill systeem. Je koopt de kleurtjes los en zijn ook zo te gebruiken maar je kunt er ook voor kiezen om een palette te vullen. Ze hebben lege palettes van 6 of 12 vakjes. Ik heb deze keer gekozen voor 6. Ze hebben een enorm assortiment aan oogschaduw, blush, bronzer, highlighter, concealer, wenkbrauw poeders en lipstick en allemaal voor een prima prijs.


Make-up Obsession is dus zoals ik al zei een nieuw merk. Ik heb hier al eens eerder een palette met 12 oogschaduw refills van besteld via Boozyshop, deze keer heb ik een palette besteld met highlighters in allerlei kleuren. Ik wilde graag een palette met highlighters voor in mijn visagie koffer voor iedere huidskleur. Vandaar dat ik hele lichte kleuren en wat donkerdere, warme kleuren heb gekozen. Zoals ik al zei komen de highlighters in losse doosjes en kun je ze dus ook zonder palette gewoon gebruiken. Je kunt dus de doosjes bewaren voor als je de kleuren in je palette wil wisselen.


Het palette is erg stevig en ik vind het er ook nog eens mooi en strak uitziet. Het formaat van het palette is compact en makkelijk mee te nemen, ook zit er weinig ruimte tussen de kleuren waardoor je weinig ruimte verspild. Het fijne aan make-up obsession vind ik ook dat je wanneer de refill in het palette zitten, nog steeds de kleuren onderop het palette kunt zien zodat je weet welke kleuren je hebt zonder deze er iedere keer uit te moeten halen. De prijs van het lege palette is €4,95

Het refill systeem is dus super makkelijk. Iedere highlighter kun je makkelijk uit het doosje klikken en deze vervolgens in je palette doen. Wanneer je zou willen wisselen klik je de highlighter gewoon weer terug in het losse doosje en kun je de nieuwe of een andere kleur in het palette plaatsen. Het systeem van make-up obsession spreekt mij dus erg aan!

Hier laat ik jullie de kleuren en swatches zien van mijn samengesteld highlighter palette van Make-up Obsession.

Highlighter H109 POP €3,49

Ik wilde super graag een wit gekleurde highlighter in mijn palette. Ik gebruik zelf vaak zo'n kleur om een andere kleur nog net iets meer te laten opvallen. De pigmentatie van POP is super goed en ik kreeg na een swatch al gelijk super veel kleur.
De foto links onder is zonder flits, de foto rechts onder is met flits.




Highlighter H105, BARE €3,49

Deze kleur leek me ook super mooi om aan mijn palette toe te voegen. Dit is zo'n kleur die vrijwel bij iedere huidskleur past. Over de pigmentatie van de kleur BARE was ik iets minder enthousiast. De kleur zelf is goed zichtbaar maar van de glans voor een highlighter had ik toch net iets meer verwacht.
De foto links onder is zonder flits, de foto rechts onder is met flits.


Highlighter H104, MOON €3,49

Hele gave pastel paarse kleur. Geen natuurlijke kleur maar zeker leuk om aan zo'n palette toe te voegen. Het paarse in de highlighter zorgt ervoor dat hij lekker opvallend is omdat het dus geen standaard, natuurlijke kleur is. Ik vind het leuke aan deze kleur dat hij super mooi overkomt op foto's. De foto links onder is zonder flits, de foto rechts onder is met flits.

Highlighter H103, BRONZE €3,49

Ook bij deze highlighter vond ik de hoeveelheid glans een beetje tegenvallen. Ik hou echt wel van een duidelijk zichtbare highlighter en dat doet deze kleur helaas niet helemaal. De kleur zelf vind ik ook niet heel speciaal wat dus ook jammer is. De foto rechts boven is niet de juiste naam, sorry hiervoor.
De foto links onder is zonder flits, de foto rechts onder is met flits.


Highlighter 107, MARS €3,49

Dit is denk ik mijn favoriete kleur uit het palette. Deze kleur is vrij donker voor een highlighter maar de glans maakt deze kleur dan wel weer goed zichtbaar. De glans is een beetje subtieler als de witte en lavendel kleur maar alsnog super mooi. De kleur is een soort mix tussen bronze en rosé. Zeker een favoriet en mooi te combineren met POP.
De foto links onder is zonder flits, de foto rechts onder is met flits.


Highlighter H106, GOLD €3,49

Dit is de laatste kleur uit en palette en ook gelijk de donkerste. Deze kleur lijkt me super mooi voor de donkere huid. Voor mij is deze helaas net wat te donker als highlighter. Nou zou ik hem wel als bronzer kunnen gebruiken maar daar ik GOLD dan weer te glanzend voor. De glans is super intens dus ik ben heel benieuwd hoe deze eruit ziet op de donkere huid. 
De foto links onder is zonder flits, de foto rechts onder is met flits.



Zoals je ziet is niet iedere highlighter even gepigmenteerd. Hier is niks mis mee, want iedereen heeft daar natuurlijk een eigen smaak in. Ik hou er wel van als een highlighter goed zichtbaar is en eventueel mooi op te bouwen dus dat vind ik bij sommige kleurtjes tegenvallen. Wel ben ik blij met de kleurtjes en lijken ze geen van alle op elkaar. Echt een aanrader voor als je een palette zoekt voor meerdere huidskleuren.


Ik heb in totaal €25,89 betaald voor het highlighter palette. Dat is het lege palette met zes refills. Een prima prijs, kwaliteit verhouding dus. 

Over het algemeen ben ik erg tevreden over het Make-up Obsession highlighter palette maar ik ga zeker door met het proberen van anderen merken. Ik heb dit palette besteld bij www.boozyshop.nl dus neem daar zeker even een kijkje als je interesse hebt in dit nieuwe merk.

Liefs, Kelsey.








Reacties

Populaire posts