Waterproof summer essentials van Make-up Studio. | Beauty


In de zomer dragen de meeste minder make-up dan in de winter. Het is dan al warm, je gaat misschien zwemmen en het loopt waarschijnlijk toch uit. Make-up studio heeft een aantal waterproef producten die dan ook echt waterproef. zijn. In dit artikel laat ik jullie mijn Make-up Studio, Summer Essentials zien. 

Natuurlijk is het fijn als producten waterproef zijn in de zomer maar toch zie je vaak dat die producten alsnog uitlopen, gaan vlekken of gewoon niet goed blijven zitten. Deze producten van make-up studio zijn perfect voor in de zomer en super bestand tegen water en zweet.

Ikzelf draag in de zomer (en op vakantie) nooit foundation. Ik focus me liever op de ogen. Het eerste product dat ik in dit artikel ga laten zien is de Durable Eyeshadow mousse - Be Bronze. Deze mousse is super makkelijk te gebruiken met een penseel of met je vinger. Je brengt de kleur aan op je ooglid en vervaagd deze daarna eventueel nog wat de arcadeboog in om harde lijnen te voorkomen. Daarna droogt de mousse op en wordt dan dus water- en smudgeproof. Deze mousse is verkrijgbaar is 8 kleuren en kost €18,90




Het volgende product kan natuurlijk niet ontbreken bij een mooie make-up. Ik heb jaren lang gezocht naar een mascara die echt niet uitloopt. Niet alleen voor mijzelf maar ook voor de bruidjes die opmaak voor deze mooie dag. De 3D Waterproof mascara van Make-up studio is zeker mijn favoriet. Deze heeft al heel wat tranen voorbij zien komen en op vakantie heb ik er zelfs mee gezwommen. Ondanks dat ik geen fan ben van waterproof mascara, vind ik deze wel heel fijn. De andere varianten (de 4D of 4D orginal) zijn ook top mascara's, deze zijn alleen niet waterproof.) De prijs van deze mascara is €18,90

Het volgende product is persoonlijk een van mijn favorieten aller tijden. De Make-up Studio Browgel. Deze browgel gebruik ik zelf dagelijks in de kleur dark om mijn wenkbrauwen bij te tekenen en deze moest dus ook met mij mee op vakantie. Dit product is waterproef en smudgeproof en blijft gegarandeerd heel de dag zitten. Ik vind het een makkelijk product om mee te werken en het brengt makkelijk aan met een schuin afgesneden penseel. De browgel is verkrijgbaar in 3 kleuren, blond, warm blond en dark en kost maar €20,90



Het volgende product staat niet beschreven als waterproef. Nou moet ik wel zeggen dat deze lipstick van Make-up Studio in de kleur 42 super goed blijft zitten. Ook als het warm is of om mee te zwemmen. Wat ik vooral zo leuk vind is de kleur, met zo'n kleur heb je alleen nog maar mascara nodig en je bent klaar. Doordat de lipstick een wat mattere textuur heeft, blijft deze zo goed zitten en loopt het dus ook niet uit. Wel zo fijn met zo'n felle kleur. Lipsticks hebben ze in ontzettend veel kleuren en kosten €16,90


Het laatste product is opnieuw niet waterproof en blijft ook niet zo goed zitten als de rest maar ik wilde deze toch nog even benoemen. Deze lipglazes van make-up studio zijn er namelijk in allerlei leuke en frisse zomerkleurtjes. Deze is in de kleur Devine Brown. De kleur in de lipglaze is heel subtiel en de glans goed zichtbaar. Ook dit product moest persé met mij mee op vakantie. De lipglazes zijn er in 7 kleuren en kosten €15,90 per stuk.


Dit waren de producten voor dit artikel. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en vergeet niet om een reactie achter te laten. Mocht je het leuk vinden kom dan zeker een keer langs in de prachtige Make-up Studio winkel in Eindhoven.

Liefs, Kelsey.



Reacties

Populaire posts