50 Facts about me | Personal


Hoi allemaal! Welkom terug bij weer een nieuw artikel. Om ervoor te zorgen dat jullie mij wat beter leren kennen heb ik in dit artikel 50 feitjes over mezelf beschreven. Dit leek me erg leuk om te doen en ik ging ervan uit dat ik ze zo uit de losse pols zou kunnen schudden, maar dit is me vies tegen gevallen. Vijftig feitjes over jezelf, verzin ze maar eens. Toch is het mij gelukt, ik heb ze voor jullie wel even in wat categorieën gedeeld. Mocht je hierna nog steeds vragen hebben over mij, laat ze dan in een reactie onder dit artikel achter.


Categorie Persoonlijk.

1. Mijn naam is Kelsey.
2. Ik ben 19 jaar oud.
3. Ik woon in Geldrop.
4. Ik heb naast mijn ouders een broertje, en vier stiefbroertjes.
5. Mijn ouders zijn dus gescheiden, toen ik ongeveer 12 was.
6. Ik woon bij mijn vader.
7. Ik heb een vriend.
8. Ik en mijn vriend zijn op dit moment een jaar en drie maanden samen.
9. Ik heb (bijna) altijd last van een ochtend humeur.
10. Ik ben zowel een ochtendpersoon als een avondpersoon.
11. Ik wil ooit in mijn leven nog een wereldreis maken.
12. Het liefst zie ik alle mooie plekken op de wereld.
13. Ik hou van uitdaging.
14. Maar ik heb wel duidelijkheid nodig.
15. Van veel veranderingen wordt ik onzeker.
16. Ik heb af en toe nog steeds moeite met nieuwe mensen leren kennen.
17. Maar ik vind het wel super leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
18. Ik ben super eigenwijs.

Categorie Werk.

19. Ik ben visagiste.
20. Ik werk op freelance basis en vanuit huis.
21. Ik ben er trost op dat ik van mijn hobby en passie mijn werk heb kunnen maken.
22. Naast mijn werk als visagiste, heb ik ook een eigen webshop.
23. Een webshop is altijd al een droom van mij geweest.
24. Ik heb altijd al een eigen zaak willen hebben.
25. Ik heb jarenlang in de horeca gewerkt, waar ik super veel heb geleerd.

Categorie School.

26. Ik heb een diploma voor zelfstandig ondernemend kok.
27. Ik heb ook een diploma als voor allround visagiste.
28. Ik ben gestopt met de kappersopleiding die ik deed om voor de visagie te gaan.
29. Ik heb het vierde jaar van de middelbare twee keer moeten doen, omdat ik was gezakt.
30. Ik heb een hekel aan school, maar geen hekel om te leren.
31. Op dit moment ben ik nog steeds bezig met het volgen van cursussen.
32. Dat vind ik dan weer wel super leuk.

Categorie Hobby's en interesses. 

33. Mijn grootste passie is visagie.
34. Ik ben graag creatief bezig.
35. Ik hou van verkopen.
36. Een andere grote passie van mij is ondernemen.
37. Bloggen is ook iets wat ik super graag doe.
38. Ik heb voor deze blog ook ooit een andere blog gehad, maar ik heb die altijd verborgen gehouden voor bekende.
39. Vroeger was ik altijd wel bezig met iets creatiefs, knutselen, kleuren, etc.

Categorie Overig.

40. Mijn favorieten eten is pasta Carbonara.
41. Helaas rook ik, waar ik totaal niet trost op ben..
42. Ik heb op dit moment een goude Iphone 6.
43. Ik ben gek op series kijken, maar ik maak er eigenlijk nooit echt tijd voor.
44. Ik lust geen frisdrank en chocolade.
45. Ik ben heel goed in het uitstellen van dingen die ik niet leuk vind om te doen.
46. Ik heb in maart mijn eerste tatoeage laten zetten, op mijn arm.
47. Ik heb het super snel koud. 
48. Ik draag lenzen en heel af en toe een bril.
49. Ik heb een hekel aan mensen die liegen.
50. Ik weet mijn precieze lengte en gewicht al jaren niet meer.

Nou, dit waren de vijftig feitjes over mij. Een hele opgave om er zo veel over jezelf te benoemen maar het is gelukt. Ik hoop dat jullie mij op deze manier wat beter hebben leren kennen. Zoals ik al zei, mocht je nog vragen hebben laat ze dan in de reacties onder dit artikel achter zodat ik deze voor jullie kan beantwoorden. En dan zie ik jullie hopelijk weer terug bij een nieuw artikel!

Liefs, Kelsey.


Reacties

Populaire posts