Outfit of the day #2 | Fashion


In dit artikel heb ik weer een outfit of the day voor jullie. In mijn vorige outfit of the day vertelde ik jullie al wat zo'n soort artikel precies inhoudt. Deze keer dus weer zo'n soortgelijk artikel. Deze outfitfoto's zijn (net als de vorige) tijdens onze vakantie op Zakynthos gemaakt. Deze outfit droeg ik s'avonds om samen met wim wat te gaan eten. Ik wilde de outfit simpel houden maar toch lekker zomers.




Deze foto's zijn dus gemaakt tijdens onze vakantie op Zakynthos. Iedere avond was het een beetje een gokje of het veel af zou koelen of niet. Deze outfit droeg ik namelijk s'avonds naar het eten en is niet bepaald een hele warme outfit. Uiteindelijk was het goed te doen. Ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden en misschien zelfs inspiratie halen uit deze outfit.

Het shirtje dat ik aanheb in deze outfit is legergroen en off shoulder. Het is een wat korter shirtje en valt tot net over mijn navel. Door de drie kwart mouwen krijg je toch een beetje warmte. Ik heb deze gekocht bij de Primark maar dit is helaas alweer een tijdje geleden. 

Het rokje van deze outfit komt van de H&M. Ik heb dit rokje vorig jaar zomer gekocht. Ik wilde toen graag een zwart rokje omdat dit voor mij makkelijk te combineren is. Het rokje heeft een strakke (elastieken) band die om je middel aansluit en loopt dan wat weider uit tot boven je knieĆ«n. 

Allereerst even mijn excuses voor deze afgetrapte schoenen. Naast deze schoenen had ik alleen nog roze sneakers bij en die vond ik niet bij de outfit passen. De schoenen zijn de witte, lage Converse schoenen. Ik denk bij iedereen wel bekend. Ik koop ieder jaar twee maar van de Converse all stars, zwarte en witte. Deze vakantie had ik alleen de witte variant bij me. 

Qua accessoires heb ik het vrij simpel gehouden. Het tasje is van Guess en heb ik van mijn lieve vriendje gekregen afgelopen jaar. Dit tasje is super handig voor in de avond. In het tasje vind je vakjes waar je pasjes in kunt doen, zodat die dus niet los in je tasje rondzwerven. Mijn sieraden zijn gewoon mijn dagelijkse sieraden die is dus iedere dag draag zoals mijn Budha2Budha armband en ring, en ander zilver armbandje, Mijn ring en kettinkje die ik van Wim heb gekregen. De oorbellen komen uit mijn webshop, www.stilettofashion.nl

Voor mijn make-up heb ik mijn ogen vrij simpel te houden door natuurlijke tinten te gebruiken. Wel een eyeliner en nepwimpers erbij. De lipstick is van Make-up Studio, ik heb deze fel roze lipstick super vaak opgehad tijdens onze vakantie en ik ben fan van de kleur!

Dit was de hele outfit. Mocht je na dit artikel nog vragen hebben, laat deze dan onder dit artikel achter in de reacties. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot in het volgende artikel!

Liefs, Kelsey.


Reacties

Populaire posts