MUA Radiant Cashmere Highlighter. | Beauty

Vandaag heb ik een artikel waarin ik jullie mijn mening geef over deze prachtige highlighter van MUA. (Make-up Academy) Ik heb al eens eerder een highlighter van dit merk gehad maar die heeft helaas een vrij moeilijke kleur en een roze glans. Deze kleur is daarin tegen een stuk natuurlijker. Veel plezier met het lezen van dit artikel en vergeet me vooral niet te laten weten wat je ervan vond.

MUA is eigenlijk nog een vrij nieuw merk in Nederland en nog niet bij iedereen bekend. MUA is te koop bij onder anderen kruidvat en heeft een leuk assortiment aan verschillende producten. Vandaag probeer ik een highlighter van het merk en ik laat jullie weten wat ik ervan vind.
De verpakking van de highlighter vind ik op zich prima, niks mis mee. Het enige wat ik jammer vind is dat ik het er een beetje goedkoop uit vind zien. Ik hou zelf enorm van verpakkingen die luxe uitstralen en die je al niet kunt laten liggen, puur om hoe de verpakking eruit ziet. Wat ik wel leuk vind aan dit product is dat de highlighter een super mooi patroon heeft en dat je dit door de deksel heen kunt zien. 
Qua kleur is het el een kleur waar ik snel voor zou kiezen. Ik vind het namelijk mooi als een highlighter goed te zien is maar een te onnatuurlijke kleur vind ik dan weer niet mooi. Deze 'Champagne' kleurige highlighter komt dus in de buurt van een huidskleur waardoor deze vrij natuurlijk zal ogen op de huid maar natuurlijk wel met een mooie glans.
De pigmentatie van deze highlighter is niets mis mee. De kleur komt mooi over op de huid en de glans is ook echt wel waar ik zelf van hou. De highlighter is niet super poederig waardoor deze mooi samensmelt met de huid in plaats van op je hele gezicht terecht komt. Ook is het fijn dat de glans niet alleen in de bovenste laag van het product zit maar ook na een aantal keer gebruiken nog steeds goed aanwezig is.
Hier heb ik de highlighter nog eens aangebracht en een foto gemaakt met flits zodat je de kleur en de glans nog beter kunt zien. 

De highlighter is te koop bij (bijna) alle Kruidvat filialen en kost €6,99

Wat is jullie favoriete highlighter?

Liefs, Kelsey.

Reacties

Populaire posts