Tips voor vermaak tijdens het reizen. | Traveling

Natuurlijk hebben we het allemaal wel eens meegemaakt, een lange reis, dikke vertraging of lang moeten wachten. Natuurlijk is het dan fijn om iets te doen te hebben om die tijd door te komen zonder jezelf te gaan vervelen. In dit artikel heb ik een aantal tips voor jullie zodat je die verveling kunt voorkomen!



1. Leesboeken en tijdschriften.

Ik ben niet iemand die super graag leest, de enige boeken die ik leuk vind zijn boeken over het leven van een persoon, boeken over beauty of boeken over ondernemen. Nou heb ik er nog een aantal thuis liggen die ik meestal meeneem als ik op reis ga. (aangezien ik thuis eigenlijk nooit lees.) Als ik thuis geen boeken meer heb om te lezen koop ik er meestal een op het vliegveld. Tijdschriften koop ik minder vaak omdat je het zonde vind om die in een dag uit te lezen en dan weg te gooien. Lezen is tijdens het reizen wel heel rustgevend ook als je iemand bent die, net als ik, dus nooit leest.

2. Doe-Boeken.

Deze boeken koop ik niet altijd. Zo'n twee jaar geleden nam ik altijd zo'n kleurboek voor volwassene mee, prima voor tijdverdrijf. Toen we laatst naar polen zijn geweest, heb ik op het vliegveld het boek '999 Vragen aan jezelf' gekocht. Zo nu en dan heb ik een aantal van die vragen ingevuld, is wel iets leuk om over na te denken.

3. Kleine spelletjes.

Dit kan van alles zijn. Ik en mijn vriend doen vaak spelletjes op de ipad samen en zo heb je nog veel meer kleine spelletjes die je kunt doen. Je hebt ook reisspelletjes. Dat zijn spellen op reisformaat, makkelijk mee te nemen dus. 

4. Schrijven / Bloggen.

Dit doe ik denk ik het meest terwijl ik op reis ben. Zowel daar als onderweg. Als ik dan thuis ben, heb ik vaak al een aantal artikelen klaar staan waar alleen nog foto's bij geplaatst hoeven te worden. Ook ben ik ooit begonnen aan een verhaal. Wij moesten toen zo'n 2 uur met de bus naar het vliegveld dus pakte ik mijn ipad en ging ik gewoon schrijven. Ik geloof dat ik toen echt anderhalf van de twee uur aan een stuk door geschreven heb. Vaak zit je op een gegeven moment zo in het verhaal, dat je de tijd een beetje vergeet.

5. Films kijken.

Dit is wat mijn vriend altijd doet als wij aan het reizen zijn. Van te voren gaat hij dan via Netflix films downloaden (bijna altijd teveel.) en die kijkt hij dan onderweg. Dit is zeker een goede tip, via Netflix kun je namelijk best veel films kijken. Let er wel op dat je genoeg ruimte moet hebben op je apparaat. 

6. Muziek/Shows luisteren.
Wat ik de laatste tijd steeds vaker doe ik comedie shows downloaden via Spotify en die dan luisteren als ik onderweg ben. Ook probeer ik altijd een grote playlist te maken met muziek die ik op dat moment leuk vind zodat ik die kan luisteren tijdens het reizen.

Dit waren al mijn tips, ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad. 

Wat is jullie ultieme tip voor vermaak tijdens het reizen?

Liefs, Kelsey.

Reacties

Populaire posts