Morphe 35P Palette. | Beauty


Een tijdje terug heb ik een artikel geschreven over het 35F palette van Morphe (klik HIER voor de link naar dit artikel.) in dit artikel heb ik zo'n soort gelijk artikel maar dan over een ander palette uiteraard. Deze keer over het 35P palette. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Zoals vele van jullie waarschijnlijk wel weten ben ik een enorme fan van Morphe palettes. De pigmentatie is super goed en de palettes zijn ook nog eens lekker betaalbaar. Dit palette bevat allemaal paarse tinten en een aantal bruine tinten. Ik merk dat ik zelf erg vaak naar dit soort kleuren neig en ook steeds meer klanten van mij vinden het leuk om deze kleuren te kiezen.


De verpakking van het palette is dus hetzelfde als van het vorige palette. Gewoon simpel, van zwart plastic. De palettes zijn verbazingwekkend stevig. Wat ik jammer vind aan deze palettes is dat je vanuit de buitenkant niet ziet welk palette het is, aangezien ik er nu een aantal heb ben ik dus altijd aan het zoeken naar het palette wat ik nodig heb.
Voor degene die interesse hebben in de ingrediĆ«ntenlijst, deze kun je vinden op de achterkant van het palette. 
De kleuren in het palette vind ik persoonlijk super mooi. Alle kleuren zijn anders en het palette bevat zowel matte kleuren als glanzende kleuren. Hierdoor kun je met dit palette dus ontzettend veel looks creƫren. Wat ik ook zeker een pluspunt vind is dat het palette ook bruine tinten bevat waardoor je dus niet alleen maar looks met paars hoeft te doen. Sowieso vind ik de combinatie van bruid en paars super mooi.
Bij deze foto heb ik een aantal kleuren van het bovenste deel van het palette geswatched. Ik heb voornamelijk de matte kleuren geswachted zodat je ziet hoe gepigmenteerd deze zijn en gepigmenteerd zijn ze. De kleuren brengen makkelijk aan en zijn ook makkelijk in elkaar te vervagen.
Ik ben bij dit palette ook weer echt verrast van de pigmentatie van de glanzende kleuren. De kleuren in dit palette zijn prachtig en de glanzende kleuren springen er al helemaal uit! Momenteel gebruik ik dit palette al een tijdje en ik gebruik de glanzende kleuren ook regelmatig.

Het palette heb ik besteld via boozyshop en kost €24,49

Dit was het artikel, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Wat is jullie favoriete Morphe palette?

Liefs, Kelsey

















Reacties

Populaire posts